poniedziałek, 18 sierpnia 2014

post w rozmiarze mini...

...chciałabym choć przez chwilkę pobyć w rozmiarze mini... nie żaden 0... 34... czy jeszcze inny wybiegowy... mini, czyli tak mała jak Calineczka :) 
zostawić wszystkie troski, żale i odrealnić się na kilka chwil...? godzin...? dni...?
biegać po mięciutkim mchu, zaglądać do kwiatów, zjeść ogromną poziomkę, zadzierać do góry głowę by móc przyjrzeć się źdźbłom traw... pod wielkim muchomorem schronić się od deszczu... 
 w zieleni... ciszy... spokoju... 

pewnym odzwierciedleniem powyższych słów są ostatnie prace... coraz mniejsze, a im mniejsze tym praca przy nich jest trudniejsza i wydaje mi się, że dużo dłużej trwa...
jak już powstanie... to radość jest wprost odwrotnie proporcjonalna co do wielkości :)

Miłego oglądania,
 pozdrawiam Ania :)














20 komentarzy:

  1. Jestem po raz pierwszy. Piękne i ciekawe prace. Będę stale zaglądać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się takie proste, ale ja wiem jak trudno zrobić takie maleństwa.
    Dla mnie to jest trudne, wiem, próbowałam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jakie wciągające :) czym jest trudniej tym więcej wysiłku wkładamy i satysfakcji więcej jak podołamy zadaniu :)

      Usuń
  3. Śliczności Aniu wyszły spod twoich rąk :) I widzę, że chyba hobbity się u ciebie zadomowiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) nie mogłam ja do hobbitonu to zrobiłam sobie własny :)

      Usuń
  4. Jejku, jakie cuda! Po prostu bajeczny efekt, aż się rozmarzyłam z tym chodzeniem po mchu;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tyle co wróciłam od Ciebie... zapraszam na wspólny spacerek... wirtualny... ale co tam ;)

      Usuń
  5. Rozpłynęłam się. Cudowny mini świat stworzyłaś. Pozdrawia Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ci kawkę parzyłam a Ty komentarz skrobałaś... przebiegła Ty... buziaki :)

      Usuń
  6. ależ sie cieszę ,że do mnie trafiłaś...cudności tworzysz...ceramika to moje życiowe niespełnione marzenie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qra witaj w moich skromnych progach! marzenia na ogół prędzej czy później się spełniają także jeszcze wszystko przed Tobą :)

      Usuń
  7. witaj jestem u ciebie pierwszy raz dziękuję za plusika na google ale powiem ci szczerze ż etak mi się tu u ciebie spodobało że zostanę jak pozwolisz - śliczne maleństwa wykonujesz - a ciebie zapraszam do mnie a i zaraz odwiedzę cię na FB - pozdrawiam cieplutko Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Marii :) chętnie odwiedzę Twój mały art świat :)

      Usuń
  8. Jestem zakochana w twoich pracach......PRZECUDNE !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...